بینایی ماشین، جستجو تصویری و مشابه‌یابی به کمک بارای

جستجو تصویری و مشابه‌یابی به کمک بارای

بارای یک سرویس ایرانی مبتنی بر هوش مصنوعی است که مانند چشم انسان در فضای اینترنت عمل می‌کند. تصاویر را می‌گیرد و با تجزیه و تحلیل، اطلاعات را از خود تصویر و یا دیتای مربوط به آن را از فضای وب برای شما استخراج می‌کند. البته امکانات جالب دیگری نیز دارد که در مجموع این خدمات معطوف به بهبود رضایت مشتری و همچنین خودکارسازی و تسریع کارهای تکراری و کمک به کسب‌وکارها است. در ادامه به خدمات و امکانات این ابزار می‌پردازیم.

خدمات بینایی ماشین

این ابزار به تشخیص اجزای پوشاک، تشخیص اشیا و تشخیص قطعات خودرو کمک می‌کند. در هر بخش امکان تست دمو وجود دارد و می‌توانید بدون عضویت کارکرد این سرویس را ببینید. تصویر خود را آپلود می‌کنید و اجزای آن را به صورت دسته‌بنده شده و برچسب زده شده به شما تحویل داده می‌شود. تصویر زیر پردازش قطعات یک خودرو را نمایش می‌دهد.

بینایی ماشین، جستجو تصویری و مشابه‌یابی به کمک بارای

با حرکت موس روی هر بخش نام آن قطعه نمایش داده می‌شود. البته برای قطعات ریز و فنی‌تر خودرو این ابزار کاربرد خاصی ندارد و بیشتر برای اجزای بیرون کمک کننده است. این سرویس برای کسب‌و‌کارهایی که خدمات بیمه ارائه می‌دهند کاربردی است.

جستجو تصویر و مشابه‌یابی

تصور کنید تصویری دارید که می‌خواهید در مورد آن اطلاعاتی به دست بیاورید و یا تصویر مشابه آن را پیدا کنید. به عنوان مثال یک پوشاک و یا عکس آن را دیده‌اید ولی نام یا مشخصات آن را برای جستجو کردن نمی‌دانید. به کمک این ابزار ویژگی‌های آن پوشاک استخراج و در فروشگاه‌های آنلاین به دنبال پوشاک مدنظر شما می‌گردد. البته کارکرد اصلی این سرویس برای صاحبان کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی است تا تجربه بهتری را برای مشتری رقم بزنند و فروش خود را افزایش دهند و جستجوی تصویری را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

پردازش اسناد و مدارک(OCR)

کافی است اسناد و مدارک‌تان را آپلود کنید تا اطلاعات و دیتای آن استخراج شده و به صورت متنی در اختیار شما قرار گیرد. برای کارهای بایگانی و یا ثبت‌نامی که زمان‌بر هستند این سرویس به کسب‌و‌کارها در خودکارسازی و تسریع فرایندها کمک می‌کند.

برچسب‌زنی داده‌ها و تصاویر

داده‌های تصویری، ویدئویی، صوتی و متنی شما را به کمک اپراتورهای انسانی و ماشینی برچسب می‌زند.

در صفحه اصلی این سرویس، نسخه دمو و رایگان بدون نیاز به ثبت‌نام برای مشاهده کارایی بخش‌های توضیح داده شده است. همین حالا شما هم می‌توانید آن ها را آزمایش کرده و نتایج را ببینید. به گفته بارای این خدمات برای صنعت هواپیمایی، بیمه، فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین، مدیریت دارایی دیجیتال و صنایع تولیدی کاربرد دارد.

در مورد قیمت‌گذاری در سایت صحبتی نشده و برای استفاده از این خدمات باید فرم درخواست را ارسال نمایید و منتظر تماس کارشناسان این مجموعه باشید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *