برنامه کاربردی گوگل شیت برای دیجیتال مارکترها

برنامه کاربردی گوگل شیت برای دیجیتال مارکترها

گوگل شیت یک برنامه «صفحه گسترده»  رایگان و مبتنی بر وب است که از سوی گوگل به عنوان بخشی از مجموعه نرم‌افزارهای آفیس عرضه شده است.
گوگل شیت برنامه‌ای است که بر روی همه دستگاه‌ها، گوشی‌ها و پلتفرم‌ها در دسترس است. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی و یک مرورگر وب است. مانند اکسل می‌توانید تا بی‌نهایت sheet جدید در آن ایجاد کنید و هر شیت را به کاری اختصاص دهید.
گوگل شیت از چند نوع فایل که شامل XLS ،XLSX ،XLSM ،TXT ،ODS و CSV می‌شود، پشتیبانی می‌کند و امکان تماشا و تبدیل فایل‌های مایکروسافت آفیس به صورت مستقیم از گوگل درایو به سادگی فراهم است.

برای ورود به گوگل شیت ابتدا باید حساب کاربری گوگل یا جیمیل داشته باشید. زمانی‌که وارد حساب کاربری خود شدید سپس وارد گوگل شوید، در آن‌جا خواهید دید که در تمامی صفحات گوگل در گوشه سمت راست بالای صفحه چند ردیف نقطه وجود دارد. اگر برروی آن‌ها کلیک کنید، ‌لیستی از تمامی سرویس‌های گوگل به شما نشان داده می‌شود. برای استفاده از گوگل شیت، هم می‌توانید از طریق گوگل درایو اقدام کنید و هم از طریق آیکون گوگل شیت.

یکی از بهترین قابلیت‌های گوگل شیت امکان ایجاد یک لینک سند قابل اشتراک‌گذاری است که به شما اجازه می‌دهد آن سند را با همه افرادی که می‌خواهند آن را مشاهده کنند، بر روی آن نکاتی بنویسند، یا آن را ویرایش کنند، به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب به‌جای ارسال یک فایل به صورت رفت و برگشتی بین اعضای تیم، می‌توان ویرایش‌ها و پیشنهادهایی را به صورت یک‌باره روی آن اجرا کرد، طوری که گویی همه افراد به صورت همزمان و در یک رایانه روی آن کار می‌کنند.

برای استفاده آفلاین از گوگل شیت باید یک اکستنشن برای مرورگر کروم دانلود کنید و مطمئن شوید که فایل‌های مورد نظر را برای استفاده آفلاین از قبل آماده کرده‌اید. هر تغییراتی که در زمان استفاده آفلاین از گوگل شیت روی فایل‌ها ایجاد کنید، در زمان بعدی که به اینترنت متصل شوید روی آن‌ها اعمال خواهند شد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *