با versus همه چیز را باهم مقایسه کنید!

با versus همه چیز را باهم مقایسه کنید!

ابزار Versus یک پلتفرم مقایسه جهانی مبتی برداده است که بیش از 90 دسته‌بندی را پوشش می‌دهد. شهرها، کالاهای دیجیتال، سخت‌افزارها، نرم‌افزارها،سفرها، غذاها و … را می‌توانید با Versus باهمدیگر مقایسه کنید. از 2 تا 7 مورد را می‌توانید باهم مقایسه کنید و البته لزوما نباید در یک دسته‌بندی قرار داشته باشند!

این ابزار مقایسه‌هایی بی طرفانه و کاربرپسندی را با ارائه اطلاعات و داده‌های دقیق و ساختاریافته در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اطلاعات مقایسه‌ای و دیتاها بسیار گسترده، مفصل، کامل و آنقدر همه جانبه است که می‌توان گفت همه چیز لحاظ شده است. بسته به اینکه موارد مقایسه چه چیزی باشند، نوع اطلاعات و مقایسه‌ها متفاوت است. ضمنا از نظرات و کامنت‌های کاربران نیز استفاده شده و قابل مشاهده است تا از تجربیات دیگران نیز کمک گرفته باشند.

این ابزار برای افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، جهت گردآوری و دست‌یابی به اطلاعات و همچنین بررسی موضوعاتی که می‌خواهند در مورد آن بنویسند بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

استفاده از Versus رایگان است. کار با آن بسیار ساده بوده و در صفحه نخست سایت با وارد کردن موارد مدنظرتان در کادر مربوطه مقایسه شروع می‌شود.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *