ایده‌یابی تولید محتوا و تحقیق کلمات کلیدی با AnswerThePublic

معرفی سایت AnswerThePublic

اگر به دنبال ایده‌های پیشنهادی محتوا و راهی آسان برای دیدن سؤالاتی هستید که مردم آنلاین می‌پرسند، ابزار AnswerThePublic به شما کمک زیادی می‌کند.

AnswerThePublic ابزاری برای یافتن کلمات کلیدی و تولید محتوا

ابزار Answerthepublic که “پاسخ به مردم” نیز ترجمه می‌شود، شما را قادر می‌سازد تا ببینید کاربران چگونه از کلمات کلیدی در جستجوهای خود استفاده می‌کنند. افراد کمی هنگام جستجو در وب، جملات را به صورت کامل ‌می‌نویسند. این ابزار فهرستی از عباراتی را گردآوری می‌کند که کاربران به عنوان کلمات کلیدی در جستجوی خود به کار می‌برند.

فرقی نمی‌کند ایده‌های پست وبلاگ را بخواهید یا به دنبال سوالات پرتکرار مخاطب باشید، ابزار AnswerThePublic یک ابزار تحقیقاتی آنلاین برای تحقیقات بازار است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

ابزار AnswerThePublic چگونه کار می‌کند؟

وارد سایت شوید و عبارت مورد نظر خود را در کادر بنویسید. مثلا DigitalMarketing.

سایت answerthepub
سایت answerthepub چطور کار می‌کند؟

در قسمتی که مربوط به Questions است، 135 سوال با کلمه کلیدی DigitalMarketing و کلمات پرسشی why ،whre ،who ،what و … را به ما نشان می‌دهد که می‌توانید ترجمه کنید و برای هر پرسش محتوا تولید کنید.

این ابزار درحال حاضر از زبان فارسی پشتیانی نمی‌کند. می‌توانید سوالات و پیشنهادات را ترجمه و از آنها برای تولید محتوا استفاده کنید. برای کسانی که به تولید محتوای انگلیسی یا به زبان‌های دیگر فعالیت دارند این دغدغه زبان فارسی وجود نخواهد داشت.

سوالات پیشنهادی سایت برای محتوا
سوالات پیشنهادی و ایده‌های سایت برای تولید محتوا

سایت AnswerThePublic تمام پیشنهادات تکمیل خودکار مختلف را که می‌تواند برای عبارت جستجوی اولیه شما ظاهر شود، که به عنوان “seed keyword” شناخته می‌شود، دریافت می‌کند. در حالی که می‌توانید این کار را خودتان در Google انجام دهید، چندین ساعت طول می‌کشد و نمی‌توانید هر پیشنهادی را ثبت کنید. در مقابل، AnswerThePublic این داده‌ها را در کمتر از ده ثانیه برای شما جمع‌آوری می‌کند.

این نتایج می‌توانند ایده‌های خوبی برای مقالات به شما بدهند، همچنین می‌توانند عنوان مقاله باشند. این پیشنهادات را به صورت مرتب و براساس حروف الفبا می‌بینید.

پیشنهادات به ترتیب حروف الفبا
پیشنهادات و ایده های محتوا به ترتیب حروف الفبا

برای استفاده از امکانات سایت برای هر اکانت (Email)، با تکمیل مراحل ثبت‌نام، 7روز استفاده رایگان خواهید داشت. اولین پلن پولی از عدد 9 دلار در ماه شروع می‌شود این پلن برای استفاده شخصی یا برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب است.

در پلن‌های پولی امکانات بیشتری مثل محاسبه Keyword search volume، Cost per click data، مقایسه کلمات کلیدی و … برای شما فراهم است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *