ابزار Checkbot؛ بررسی مشکلات سئو سایت

ابزار Checkbot؛ بررسی مشکلات سئو سایت

ابزار Checkbot یک ابزار قدرتمند تست وب‌سایت است که به شما می‌گوید چگونه سئو، سرعت صفحه و امنیت سایت خود را بهبود بخشید. راه‌اندازی و استفاده آسان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این ابزار است. افرادی که در زمینه سئو سایت، مبتدی نیز هستند می‌توانند به خوبی از کاربردهایی که Checkbot دارد استفاده کنند. در ادامه بیشتر ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم.

آشنایی با ابزار Checkbot

ابزار Checkbot در نسخه رایگان، همزمان 100صفحه را آنالیز می‌کند. بیش از 50 مشکل رایج وب سایت را بر اساس بهترین شیوه‌های وب توصیه شده توسط Google بررسی می‌کند. مشکلات مورد بررسی به طور کلی شامل موارد زیر است.

تست‌های سئو: نمایش لینک‌های شکسته، محتوای صفحات تکراری، تگ‌های ALT تصویر، robots.txt، نام‌گذاری URL، صفحات سازگار با موبایل، صفحه 404، متا تگ‌ها و …

تست سرعت سایت: کوچک‌سازی، فشرده‌سازی شبکه، ذخیره‌سازی منابع، مسدود کردن رندر یا تکرار CSS/JavaScript، درون‌سازی بیش از حد CSS/JavaScript، تغییر مسیر URL‌ها

تست‌های امنیت وب: سرصفحه‌های امنیتی، HTTPS و بررسی‌کننده محتوای ترکیبی، HSTS با پیش بارگیری، شناسایی محتوا، محدودیت‌های iframe و امنیت فرم‌های رمز عبور.

امکانات Checkbot
Checkbot چه چیزی را به شما گزارش خواهد داد؟

نصب افزونه Checkbot

ابتدا افزونه کروم Checkbot را نصب کنید تا به مرورگر کروم شما اضافه شود.

اکستنشن checkboot
افزونه checkboot

روی افزونه کلیک کنید و در کادر وسط صفحه آدرس سایت را بزنید.

داشبورد ابزار checkboot
داشبورد افزونه checkboot

سپس کلیک کنید تا گزارشی از مواردی که در بالا برای آنالیز سایت شرح دادیم اینجا ببینید.

گزارش از checkbot
گزارش از checkbot برای گاماس‌گاماس

تعرفه‌های ابزار Checkbot

نسخه رایگان به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایت های کوچک نامحدود (تا 100صفحه) را هر چند وقت یکبار که می‌خواهید بررسی کنید. در پلن Professional با پرداخت ماهیانه 10دلار تا 10هزار صفحه را می‌توانید آنالیز کنید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *