ابزار آنالیز کلمات کلیدی SpyFu، مناسب برای تحلیل رقبا

ابزار آنالیز کلمات کلیدی SpyFu، مناسب برای تحلیل رقبا

ابزار SpyFu یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی و هوش رقابتی است که توسط بازاریابان دیجیتال و متخصصین سئو برای بهبود عملکرد خود در جستجوی آنلاین استفاده می‌شود. به طور خاص، SpyFu می‌تواند برای شناسایی سودآورترین عبارات جستجو در کمپین‌های جستجوی پولی و ارگانیک رقبای شما استفاده شود.

شما می‌توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید تا بتوانید نتایج را در وب‌سایت‌های دیگر مشاهده کنید، البته این نکته را هم در نظر بگیرید که این ابزار تا الان پشتیبانی خیلی خوبی از زبان فارسی نداشته و شما می‌توانید از روی آمارهای تصویری که در اختیارتان قرار میده، نتیجه‌گیری کنید.

برای کار با این ابزار وارد سایت spyfu شوید. آدرس سایت خود و یا هر سایت دیگری بخواهید را وارد کنید و گزارش کاملی از رتبه سایت در تعداد کلمات کلیدی و مقایسه رتبه سایت با دیگر رقبا در کلمات کلیدی دریافت کنید.

یکی از ویژگی‌هایی ابزار رایگان spyFu این است که شما می‌توانید متوجه شوید سایت خود یا سایت رقبایتان در زمینه کلمات کلیدی چه تغییراتی داشته اند. بنابراین، می‌توانید ببینید که چگونه سایت خود یا سایت رقیبتان در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص افت کرده یا افزایش رتبه داشته است.

نموداری از معرفی ابزار spyfu
نموداری از معرفی ابزار spyfu و کار با آن

SpyFu در آوریل 2005 تأسیس شد. ابزار SPYFU نیز همانند بسیاری از ابزارهای دیگر دارای دو نسخه پولی و رایگان است. اگرچه نسخه رایگان به خوبی می‌تواند اطلاعات کاملی را در اختیار ما قرار دهد، اما دست شما برای دریافت برخی از اطلاعات نیز بسته است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *