کتاب مورد علاقه‌تان را با nextthreebook پیدا کنید!

کتاب مورد علاقه‌تان را با nextthreebook پیدا کنید!

وب‌سایت nextthreebook یک جستجوگر کتاب است که براساس علاقه و سلیقه‌تان کتاب‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد. این سایت ابتدا از شما می‌خواهد تا مود یا نوع داستان را از بین گزینه‌های کسب‌وکار، خودیاری، زندگینامه و یا رمان انتخاب نمایید. پس از آن باید زمینه کتاب مانند عاطفی، تاریخی، جنایی و … را مشخص کنید. گزینه بعدی انتخاب این است که کتاب طولانی، کوتاه و یا متوسط باشد. و در آخر از شما می‌خواهد تا سبک نگارش کتاب مورد علاقه‌تان را از بین گزینه‌هایی مانند تخیلی، احساسی، شاعرانه و … اعلام کنید.

پس از کامل شدن این 4 گزینه، کادری در وجود دارد که از شما می‌خواهد یک توصیف از اهدافتان برای مطالعه آن کتاب و چیزی که می‌خواهید، مهارتی که می‌خواهید در آن قوی شوید و یا اطلاعات شخصی سن و ویژگی‌های شخصیتی خود را بنویسید. در واقع این بخش به کمک هوش مصنوعی سعی می‌کند مناسب‌ترین کتاب را مطابق با سلیقه و ویژگی های فردی‌تان پیشنهاد دهد.

در آخر روی get recommendations کلیک کنید تا نتایج را نشان دهد. همانطور که از اسم این وب‌سایت مشخص است 3تا از بهترین کتاب‌ها را به همراه جزئیاتی مانند نام و نویسنده آن و همینطور لینک خرید آن از آمازون را برای شما نمایش می‌دهد.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *