وب‌سایت Pixlr؛ ویرایش عکس آنلاین

وب‌سایت Pixlr؛ ویرایش عکس آنلاین

وب سایت Pixlr یک ویرایشگر عکس آنلاین است که امکانات مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد. چه مبتدی باشید چه حرفه‌ای این وب‌سایت برای شما ابزارهایی دارد که بتوانید به کمک آن تصاویر مدنظرتان را ویرایش و یا حتی تولید کنید. در ادامه این ابزارها را معرفی می‌کنیم.ثبت نام در این سایت ساده است و پس از ورود ابزارهای ویرایشگر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

ابزارهای وب‌سایت Pixlr

  • Pixlr X: ویرایشگر کلاسیک و ساده این سایت است که با آن کارهای ساده‌ای مانند تغییر سایز، فیلتر، تغییر رزولوشن، برش عکس و … قابل انجام است. اما امکانات جذاب‌تر این بخش شامل تمپلت و قالب‌های آماده‌ای برای ساخت پست برای شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر، تیک‌تاک، فیسبوک، لینکدین و یا حتی یوتیوب است. کافی است از بین ده‌ها قالب آماده یکی را انتخاب و ویرایش نمایید و خروجی بگیرید! البته همه این قالب‌ها رایگان نیستند.
  • از امکانات دیگر می‌توان به تولید عکس با کمک هوش مصنوعی، جستجو و انتخاب عکس دلخواه را نام برد.
وب‌سایت Pixlr؛ ویرایش عکس آنلاین
pixlr x
  • Pixlr E: می‌توان گفت فتوشاپ آنلاین است! این ابزار یک ویرایشگر پیشرفته شبیه به فتوشاپ است که امکانات بسیار بیشتر و حرفه‌ای‌تری نسبت به Pixlr X دارد. اگر با فتوشاپ آشنایی داشته باشید کار با این ابزار برای شما ساده است.
وب‌سایت Pixlr؛ ویرایش عکس آنلاین
pixlr E
  • photomash: به کمک این ابزار می‌‌توان به سرعت پس‌زمینه عکس‌ها را حذف و از پس‌زمینه‌های جذاب و آماده‌‌ای که دارد استفاده نمایید. این پس زمینه‌ها تم‌های متخلفی دارد که مناسب کارهای هنری و تبلیغاتی و عکس پروفایل است.
وب‌سایت Pixlr؛ ویرایش عکس آنلاین
photomash
  • Remove BG: پس زمینه عکس‌هایتان را با یک کلیک حذف کنید! ابزاری ساده و سریع که عنصر و المان اصلی را تشخیص داده و پس زمینه را حذف می‌کند و با فرمت png به شما تحویل می‌دهد.

مشاهده دیگر : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دریافت لیست +300 ابزار دیجیتال مارکتینگ

پس از ثبت‌نام و ورود همه این ابزارها در دسترس است. بیشتر امکانات آن رایگان بوده اما در بعضی موارد مانند استفاده از قالب‌های آماده نیازمند خرید اشتراک پریمیوم هستید. این پلن‌ها از 0.75 و 4.90 دلار در ماه شروع می‌شود که می‌توان گفت مقرون به صرفه و مناسب است.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *