معرفی ۱۰سایت برای کاهش حجم عکس

معرفی ۱۰سایت برای کاهش حجم عکس

احتمالا، محدودیت و قوانین را برای آپلود تصاویر در سایز و حجم مشخص در بعضی سایت‌ها دیده باشید. یا شنیده‌اید که حجم عکس‌هایی که روی هاست بارگذاری می‌کنید، مهم است و در سرعت سایت شما تاثیر دارد. در این پست می‌خواهیم چند سایت برای کم‌کردن حجم عکس به شما معرفی کنیم تا دغدغه این موضوع برای شما رفع شود. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ابزارهای کاهش حجم عکس

1- سایت Imagecompressor

حداکثر 20 تصویر می‌توانید بارگذاری کنید. صبر کنید تا فشرده سازی تمام شود. برای تنظیم کیفیت، روی تصویر دلخواه خود کلیک کنید. سپس از نوار لغزنده برای کنترل سطح فشرده‌سازی کمک بگیرید. این ابزار از 3 فرمت JPEG، GIF،PNG پشتیبانی می‌کند.

برای شروع مجدد “CLEAR QUEUE” را زده و عکس‌های جدیدی را بارگذاری کنید. شما می‌توانید هر چند بار که نیاز است بدون هزینه از این ابزار استفاده کنید. نگران داده‌های خود نباشید. این سایت پس از یک ساعت تمام داده‌ها را پاک می‌کند.

🌐 Imagecompressor

سایت imagecompressor
معرفی سایت imagecompressor

2- سایت Tinypng

با این ابزار می‌توانید عکس‌هایی با فرمت JPG ،PNG و WebP خودتون رو فشرده‌سازی کنید. حداکثر 20 عکس را می‌توانید به طور همزمان آپلود کنید. خروجی را علاوه بر دانلود در دراپ‌باکس نیز ذخیر کنید. در سرویس رایگان فایل‌هایی تا حداکثر 5مگابایت می‌توانید آپلود کنید.

برای آپلود بیش از ۲۰ فایل به‌صورت همزمان یا فایل‌هایی با حجم بالای ۵ مگابایت نیاز به پرداخت هزینه اکانت Premium‌ دارید. یکی از ویژگی‌های دیگر این ابزار برای شما داشتن پلاگین وردپرس TinyJPG است.

🌐 Tinypng

ابزار tinypng
ابزار tinypng برای کاهش حجم عکس

3- Resizepixel

این سایت در کنار فشرده کردن (کاهش حجم عکس)، امکانات مختلفی برای تغییر اندازه تصاویر، کراپ، حالت آینه‌ای کردن تصویر، چرخش، تبدیل فرمت و … رو در اختیار شما قرار می‌دهد. بعد از آپلود تصویر یک گزینه فشرده کردن اتوماتیک دارد با حفظ کیفیت تصویر، و گزینه بعدی، شما با وارد کردن حجم عکس تعیین می‌کنید عکستان در چه حجمی نهایی شود.

فرمت‌های پشتیبانی شده این ابزار: GIF،JPG و PNG

🌐 Resizepixel

ابزار resizepixel
ابزار resizepixel برای کاهش حجم عکس

4- Squoosh

سایت Squoosh زیر مجموعه گوگل است. این ابزار از فرمت های WebP ،JPEG ،PNG پشتیبانی می‌کند. روش کار به این صورت است که در صفحه اصلی عکس خود را بارگذاری، سپس سایز تصویر و فرمت خروجی را انتخاب و عکس نهایی را دانلود می‌کنید.

🌐 Squoosh

ابزار squoosh
معرفی ابزار squoosh برای کاهش حجم عکس

5- Compresspng

به کمک این سایت می‌توانید حجم تصاویر با فرمت PNG ،JPG ،GIF و همچنین فایل‌های با فرمت PDF رو کم کنید. عدم پشتیبانی از فرمت‌های متنوع (مثل WebP) از محدودیت این ابزار است.

🌐 Compresspng

ابزار compresspng
معرفی ابزار compresspng برای کاهش حجم تصاویر

6- Compressor

این ابزار دارای سه حالت مختلف برای بهینه‌سازی حجم تصویر دارد:

حالت Lossy: در این حالت حجم تصویر به اندازه زیادی کم می‌شود، اما تغییر محسوسی در ظاهر اون به وجود نمی‌آید.
حالت Lossless: این حالت تغییر کمی در حجم تصویر به وجود آورده و کیفیتش را هم تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد. این حالت برای تصاویر با رزولوشن بالا و خروجی گرفتن جهت چاپ مناسب است.
حالت Custom: برای استفاده از این حالت لازم است نسخه پیشرفته ابزار رو تهیه کنید. با خرید این نسخه به قابلیت‌هایی مثل تغییر اسم فایل، تغییر اندازه‌های عکس و تعیین کیفیت نهایی تصویر به‌ صورت دستی دسترسی پیدا خواهید کرد.

🌐 Compressor

ابزار compressor
معرفی ابزار compressor برای کاهش حجم تصاویر

7- Img2go

در سایت IMG2GO، امکانات زیادی برای شما در 4 بخش، AI TOOLS، ویرایش تصاویر، IMPROVE IMAGE و تبدیل فرمت تصاویر فراهم است. در قسمت IMPROVE و بخش Compress Image می‌توانید حجم تصاویر مورد نظر خود را به دلخواه کم کنید.

فرمت پشتیبانی شده این سایت، دو فرمت Jpg و Png هستند. البته توجه داشته باشید که در پلن رایگان محدودیت‌هایی دارید. برای امکانات بیشتر باید پلن پولی را از اینجا تهیه کنید.

🌐 Img2go

 

ابزار img2go
معرفی ابزار img2go برای کاهش حجم عکس

8- Compressnow

این ابزار از فایل‌های JPG ،JPEG ،PNG و GIF پشتیبانی می‌کند. به صورت همزمان فقط 10 عکس می‌توانید آپلود کنید و با محدودیت حداکثر 9مگابایت حجم رو‌به‌رو هستید. در آپلود دسته‌جمعی امکان ویرایش دستی تک‌تک‌ عکس‌های نیست و باید یک مقدار را به طور همزمان برای همه جهت کاهش حجم تعیین کنید.

🌐 Compressnow

ابزار compressnow
معرفی ابزار compressnow برای کاهش حجم عکس

9- Imagesmaller

این سایت فشرده سازی تصاویر PNG ،JPG ،JPEG ،GIF ،TIFF را به صورت رایگان پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان برای آپلود هر تصویر برابر با ۵۰ مگابایت است و می‌توانید در هر بار تنها یک تصویر را آپلود کنید.

🌐 Imagesmaller

ابزار imagesmaller
معرفی ابزار imagesmaller

10- Imagerecycle

با این ابزار می‌توانید حجم تصاویر JPEG ،PNG و PDF‌ رو کاهش بدهید. امکان آپلود همزمان چند تصویر در این سایت وجود ندارد و باید تک تک تصاویر رو آپلود و بهینه کنید. محدودیت‌هایی هم در پلن رایگان دارید.

سایت Imagerecycle پلاگین وردپرس رو هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ ولی دقت کنید که استفاده از این امکانات نیاز به پرداخت هزینه دارد. اینجا پلن‌های مختلف و امکانات هر کدام را ببینید.

🌐 Imagerecycle

ابزار imagerecycle
معرفی ابزار imagerecycle

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *