مانیتورینگ وبسایت با میهن مانیتور

میهن مانیتور

با سرویس میهن مانیتور می‌توانید وضعیت سایت و سرور خود را بررسی و بر آن نظارت داشته باشید. میهن مانیتور یکی از محصولات شرکت میهن وب هاست است. در ادامه با امکانات این ابزار بیشتر آشنا می‌شویم.

آشنایی با میهن مانیتور

این سامانه از طریق متد‌های برنامه‌نویسی و شیوه‌های پایش سرورهای شما را مانیتور می‌کند. شما قادر خواهید بود لحظه به لحظه از رویدادهای سرور خود با استفاده از امکانات پیام‌رسان نظیر بات تلگرام، بات اسکایپ، ایمیل، پیامک و… مطلع شوید.

ابزارهای میهن مانیتور

میهن مانیتور ابزارهای رایگان و غیررایگانی دارد که به ترتیب با آنها آشنا می‌شویم.

(Http(s: بخش آدرس (ip/domain) نام دامنه یا آی پی سرور خود را وارد کنید تا در دسترس بودن یا نبودن سایت شما را از نقاط مختلف جهان بررسی نموده و گزارش کاملی از آن به شما ارائه دهد. این بخش درواقع آپتایم سایت را بررسی می‌کند.

بررسی آپتایم سایت
بررسی آپتایم سایت در میهن مانیتور

Ping: جهت بررسی ping دامنه یا آی پی سرور خود می‌توانید گزینه ping را انتخاب کرده و در قسمت آدرس نام دامنه یا آی پی مد نظرتان را وارد کنید تا در دسترس بودن وب سایتتان را از نقاط مختلف جهان بررسی کند.

Whois: ابزار whois این قابلیت را به شما می‌دهد تا اطلاعات فرد یا شرکت صاحب امتیاز دامنه را بیابید.

Ssl: می‌توانید از نصب گواهینامه Ssl مطمئن شوید.

Port: در بخش port از باز یا بسته بودن یک پورت در آدرس مدنظرتان اطلاع پیدا می‌کنید.

Dnsbl: دامنه شما ممکن است به دلایلی در لیست سیاه قرار گرفته باشد و این مورد می‌تواند تاثیر مخرب در سایتتان داشته باشد. برای بررسی آن می‌توانید از ابزار Dnsbl استفاده کنید تا دامنه یا آی پی شما را در پایگاه داده‌های مختلف بررسی کند و نتیجه آن را خدمتتان ارائه دهد.

ابزارهای غیررایگان میهن مانیتور شامل ابزار سرعت بارگذاری، پایشگر FTP، پایشگر دیتابیس، بررسی محتوای سایت بررسی حافظه رم، پردازنده و هارد و … می شود. برای استفاده از آنها نیاز است یکی از پلن های برنزی، نقره ای و یا طلایی را خریداری کنید.

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *