تحقیق کلمات کلیدی با Keyword Planner

تحقیق کلمات کلیدی با Keyword Planner

با ابزار کیورد پلنر گوگل (Google Keyword Planner) می‌توانید تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید و کلمات مناسب برای کمپین خود را کشف کنید. برای اینکه با محیط و نحوۀ کار این ابزار قدرتمند گوگل آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با ابزار کیورد پلنر (Keyword Planner)

برای دسترسی رایگان به این ابزار نیاز به یک اکانت گوگل دارید. بعد از ساخت اکانت خود، به این آدرس بروید. سپس روی دکمۀ Go To Keyword Planner کلیک کنید.

https://ads.google.com/home/tools/keyword-planner/ 🌐

معرفی گوگل کیورد پلنر گوگل
آشنایی با محیط گوگل کیورد پلنر گوگل

در این صفحه دو گزینهٔ «Discover new keywords» و «Get search volume and forecasts» را مشاهده می‌کنید. این دو قسمت به شما کمک می‌کند کلمه‌های کلیدی خود را به دو شیوهٔ متفاوت پیدا کنید.

روش کار با گزینه Discover new keywords

ابتدا گزینهٔ «Discover new keywords» را انتخاب کنید. سپس دو بخش «Start with Keywords» و «Start with a Website» را مطابق تصویر زیر می‌بینید.

توضیح بخش Discover new keywords
آشنایی با بخش Discover new keywords

در «Start with Keywords» می‌توانید عبارت‌هایی (Keyword) را برای پیداکردن کلمه‌های کلیدی وارد کنید. دقت کنید در این قسمت می‌تواند حداکثر از ۱۰ کلمه یا عبارت کلیدی استفاده کنید.

زیر کادری که برای واردکردن کلمات است، تنظیماتی برای انتخاب زبان و موقعیت مکانی قرار دارد. زبان را فارسی (Persian) و گزینه دوم را All location و در پایان، روی گزینهٔ «Get Results» کلیک کنید. منتظر باشید تا کیورد پلنر کلمه‌های کلیدی را به شما نمایش دهد. درنهایت می‌توانید با زدن آیکون دانلود سمت راست جدول از جدول کلمات خروجی بگیرید.

جستجوی کلمات کلیدی در کیورد پلنر
یافتن کلمات کلیدی با کیورد پلنر

 همچنین می‌توانید بخش «Start with a Website» را انتخاب کنید. آدرس وبسایت خود یا رقیب را تایپ کنید و Get Result را بزنید. با توجه به سایتی که به عنوان منبع وارد کردید کیوردپلنر یک سری کلمات مرتبط را در جدول به شما نمایش می‌دهد. می‌توانید از این بخش برای تجزیه و تحلیل سایت رقیب استفاده کنید و ببینید آنها روی چه کلماتی کار می‌کنند.

بررسی کلمات سایت خود یا رقیب
بررسی کلمات سایت خود یا رقیب با کیورد پلنر

 

مشاهده همه: ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

ابزارهای مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *